随便找找

铁达尼极限--黄子华栋笃笑经典语录《拾下拾下》

铁达尼极限



点解《铁达尼号》咁浪漫?因为喺铁达尼号呢个大邮轮上面,你系乜野都唔使做嘅除咗谈情! 净系谈情唔使揾食,你话几浪漫! 净系唔使揾食已经浪漫死啦! 迪卡比欧,琪温斯理,一日喺个船度,唔使揾食,一日到黑净系等食,所以《铁达尼号》原来有个戏名,叫做《一段等食的爱情》。(唱)“我~ 等,无牵挂的等,等早餐等到食晏,到夜晚,认真识叹~~~” 啊?啊? 又开饭啊~ I'm king of the world !!

呢个爱情系有个极限嘅~~男人同女人对爱情最大嘅分别系乜野?我话比大家知。男人系爱情里面最重要嘅要求就系“新鲜”!那唔系卖紧啤酒广告,OK?而女人对爱情最大嘅要求就系“保鲜”!真系好刺啤酒广告。我解释清楚D,男人对爱情就要不停地揾一D新鲜嘅对象,而女人就要不停咁要求同一个对象保持新鲜。所以你成日听到好多女人对男人讲得最多嘅一句话系乜野?“你对我已经唔系好刺以前咁啦!” 系未呢?每个男人听到抓头。“我认识你先两星期咋。我点对你唔似以前甘样啊?唔通我以前认识你我唔记得咗?然后又跑返黎又再认识你啊?”



认识好耐果D又死。“阿姐,我识咗你成世啦,你成世都系度同我讲‘我对你唔似以前咁了’。唔通我前一世识得你啊?冇可能嘅嘛,个喇嘛话我上一世系一张凳黎架!仲系一张折凳,我唔多同人讲野嘅。”

各位,究竟果D女子所谓嘅“你对我已经唔系好刺以前咁啦!” 果个“以前”系几时? 是几时呢?那值回票价啊,OK! 就系当男人认为佢地最新鲜果个时候,科学D讲,就系头三天!你抠佢嘎头果七十二小时。系果头七十二小时之内,果D男人会开足佢嘅浪漫T保,做完他余下一世都做唔番嘅行为!佢可以对住个大海教你吐口水,“吐~” 你又觉得好浪漫啊,教我吐啊~“吐!” 哎呀,呢个痰黎架,口水应该系“吐~” ,那呢个痰呢个口水.....,哎呀~~~~~好浪漫啊!
但系一过咗头果七十二小时之后,呢个男人不会再觉得呢个女人新鲜,而个女人就会觉得呢条友仔需要保鲜!



而《铁达尼号》之所以咁伟大,就系大家都过唔到七十二小时,根本唔俾机会果个男人觉得个女人唔新鲜。浸瓜佢!你见个男人跌落海,D海水好冻啊,嘀嘀甘震!但佢又会让果块浮板给个女仔,点解呢?因为他嘅T保仲开紧!“唔要紧,你用,我不用!你~~你甘新鲜!”
但系佢更加伟大,系女人面前淹死呢个男人,唔系一般嘅浸,而系用接近零度嘅冰水来浸佢!哇,咁样仲有乜办法唔“保鲜”?所以好多女性同男朋友睇完呢套戏都忍唔住眼湿湿甘出黎,一直望住个男朋友,系度谂“如果你死咗,你话几好呢?点解咁多人死都唔见你去死?
“睇完电影去边啊?...不如去游水啊?趁天气冻啊!”

系唔系呢?“铁达尼”就系告诉你:爱情好难过到七十二小时,除非你有很深厚的哲学根基!

愛情令人盲目 (前面PART)


0 comments:

Post a Comment

博客跟进

科技进展